onsdag 15 juli 2009

Masters of Hardcore



HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.
Här är jag. Världens bästa Göteborgare. Full som en 10000liters oljetank, Vinglar omkring som en berusad 103åring på rullator. Och likförbannat kan jag inte hitta min Permobil?
Vad fan har hänt? Vad fan är klockan? HAHA 15.46

Men jag ju ett viktigt uppdrag som Kenny Starfighter att uppdatera bloggen åt er mina gulliga små Pokemons. haha
Så vad bjuder jag på idag? Ässh vafan Master of hardcore Italian Freakz mixed by Angerfist & predator. FYFAN SÅ JÄVLA BRA.
Kickar stenhård fylle Hakken dans här hemma nu!

Masters of Hardcore - Italian Freakz mixed by Angerfist & Predator
http://rapidshare.com/files/254248935/VA_-_Masters_Of_Hardcore_Italian_Freakz__Mixed_By_Angerfist_And_Predator-2CD-2009-QMI_cd1.rar.html
http://rapidshare.com/files/254265055/VA_-_Masters_Of_Hardcore_Italian_Freakz__Mixed_By_Angerfist_And_Predator-2CD-2009-QMI_cd2.rar.html
 01.Tha Playah vs Evil Activities - Imperial
02.Tommyknocker - Criminal
03.Meagashira & Endymion - Who I am
04.Nexes - The sign
05.G-Town Madness & The Viper - Live a lie
06.Amnesys - Elevation
07.Endymion - Abduction
08.The Playah vs Evil Activities - Raise it up
09.Unnatural Selection + Cik - Day of judgement (Ophidian's mainstage mix)
10.Re-Style - Asskicked
11.Predator & Angerfist - Legend
12.G-Town Madness & The Viper - Envy
13.Hellsystem - Set me up
14.Nitrogenetics -Pledge of resistance
15.Neophyte vs The Stunned Guys - The soul collector
16.Distorted Revelation - Too much pain
17.Hellsystem - Mad pimp
18.Masters Of Ceremony - Dirt
19.Tymon vs Negative A - Extrasensory perception
20.Genesis Projection - World grid

FYFAN
Keep it hard.
Nu ska jag ut på stan och röja
OVER AND OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar