lördag 11 juli 2009

Reserapporter!

Ursäkta min otroligt försenade uppdatering.
Var förjävla slö i söndags när jag kom hem från Sensation, Sen stack jag iväg och jobbade tre dagar på annan ort.

Hur som helst. Två reserapporter tänkte jag bjuda på =)

Först upp!
SENSATION WICKED WONDERLAND!
Vi började resan redan på fredag eftermiddag och tutade ner mot Landskrona. Åkte hem till radarbögen David och tog det lugnt, duschade käkade hans berömda varma mackor m.m. Klockan ringde 04.00 och jag var så förbannat trött att jag ville skita i allt som vanligt. Flummig och övertrött började jag berätta makalösa historier om när jag körde cross på ett lastbilsflak i Bangladesh. Ni förstår? haha.
Mötte upp ett gäng mycket trötta grabbar i en bil längst motorvägen. Tillsammans bar våran väg mot Svågertorps station och våran bussresa emot Amsterdam.

Efter många stopp i Danmark hämtat upp mina söta danska vänner, Stopp i Fleegard & Bordershop. Tillslut blev det lite sömn på bussen efter att varit vaken sen bussens avgång 05.30. James från Köpenhamn vägrade ju sova & visade upp på härlig supartalang. någon timma innan festen så gick han i däck dock. Snygg som få. Vi hade många garv åt honom.

Här är några kort från bussresan!


Jag tröttnade snabbt på all house redan på bussresan ner & kastade direkt in ipodhörlurarna i öronen. Efter ett par flinka fingerrörelse hade jag Evil Activities - The way i am (Endymion mix) i öronen och körde en allehanda gabberdans i bussgången i någon timme. Varav alla housedårar tittade underligt på mig. haha.
Innan vi tågade in mot arenan & Sensation Wicked Wonderland så tog vi ett gruppfoto & bestämde lite mötesplatser och annat där inne eftersom jag & Emil skulle göra en sak först. och några andra hade lite olika ärenden. 133 är vår mötesplats.
Efter jag & Emil var färdiga gick vi in lite försenade än planerat eftersom vi bestämt att ingen skulle ha med sig någon mobil in. Efter en stunds letande visade det sig att våran mötesplats som James bestämt 133 inte existerade utan närmsta man kunde komma var 126. Tänk dig att försöka hitta 5 olika personer bland 55.000 andra? som förövrig är helt vitklädda. :)
Efter 4 timmar hade vi alla hittat varandra igen och skulle nu försöka njuta av denna pittoreska house festival. Ussh vad tråkigt det var. Så överskattat Sensation är. Scenbygget. Organisationen Id-t är tråkiga. Dyrt var det också. En mugg vatten 20Euro. Nej ussh inga roliga djs. Nej fyfan. kolla själva hur det såg ut. Är detta imponerande för dig?
Jävla Alice i Underlandet tema..

Jag personligen tyckte Sensation var en stor besvikelse. Inte bara p.g.a att jag inte gillar musiken. Utan för att jag blev inte imponerad alls. Inte av något. Inte arrangemanget, Scenen, ljuset ljudet. Något det var bara mediokert och tråkigt.
Solklart den sämsta fest jag varit på. 1/5 är ett snällt betyg.
Åk aldrig dit!

KEEP IT HARD.
Uppdaterar lite senare eller imorgon bitti med reserapporten från Defqon. Samt information om TL, dominator, & Decibel m.m!

2 kommentarer:

  1. hoppas du menar 2 euro för vattnet iaf, inte 20 :P

    SvaraRadera
  2. Haha. Nej det kostade fan 20euro ;)
    Nej klart jag menade 2 Euro sry

    SvaraRadera