söndag 7 juni 2009

Dagens Nyheter



Trots huvudvärk efter gårdagens fiasko mot danskjävlarna tar jag mig kraft att uppdatera om dagens nyheter.
Q-Dance har släppt lineupen till Defqon1 Festival Sydney (Australien). För alla som tänkt resa långt så kan jag avslöja att lineupen faktist är riktigt bra för en fest utanför Europas gränser.

Defqon1 Sydney lineup:
RED

Zany

The Prophet

Noisecontrollers

Fausto

Nitrouz

Max Enforcer & The Beholder

Brennan Heart

Deepack

Davide Sonar

Alpha2

Donkey Rollers

Mc Ruffian

BLACK

The Viper

Art of Fighters

Endymion

Dj Decipher

Noize Suppressor

Evil Activities

Tha Playah

Spellbound

Kasparov

Mc D

ORANGE

Jowan

Vandall

Dr Willis

Joop

Mark Sherry

Bio Weapon

Alex Kidd

K90

Proteus

Amber Savage vs Nik Fish

Mc V

GREY

The Prophet

Neophyte

Public Domain

Pavo

Sasha

Gizmo

Chester

Paul Holden

The Viper vs Frank E & Mars L

Mc Losty

PURPLE

Nathan Criptic vs Imperial

Suae vs Pulsar

Dexi vs Daniel Velerium

Matrix vs Xdream

Scotti G vs Cantosis

Yennus vs soul TS Dee vs Audio Damage

comp winners

Mc Destiny

Riktigt fin lineup. Pavo är något jag själv hade velat åka och se. Tror dock inte det blir någon australien resa för min del.

Länk till den Officiella hemsidan hittar ni här:
http://www.q-dance.com.au/

Den officiella Defqon anthem Australia kan ni lyssna på här:
Zany - Maximum Force http://www.youtube.com/watch?v=0Z_hx1R2188

2 kommentarer: