lördag 6 juni 2009

Defqon1

Fem dygn och tjugotvå och en halv timma kvar tills Defqon öppnar skrotportarna.
Fyfan vad roligt det ska bli. Jag åker med min tjej therese & Hanna plus mina danska vänner på Hardstylers.dk. Bussen går 20.00 från Malmö på fredag och vi är framme ca 10.00 i Almere Holland. Kommer uppdatera ordentligt efter Defqon1 med bilder och en välskriven rapport om min defqon tripp.

För alla er som missar detta. Tycker synd om er.
Alla ni svenskar som ska dit, Hoppas vi ses.
För vem vill missa en lineup som denna?

- Kamui
- Fausto
- Wildstylez
- Headhunterz
- Technoboy
- Isaac
- D-Block & S-TE-FAN
- Alpha2
- Noisecontrollers
- The Prophet feat Rocks
- Dooooooonkey Rollers (Det är ju öronorgasm här)

Och det är bara på mainstage. Donkey rollers Och Alpha2 räcker ju för att jag ska pissa i motvind av glädje. Förutom dessa har vi ju en hel arme med bra djs. Zatox, A-Lusion meets Scope Dj, Ivan Carsten, Brennan Heart.

Sen bjuds det på ett jävla saft och bulle kalas när Q-dance bjuder upp till dans.
Djs för detta kafferep är inga mindre än bland annat:

- Noize Suppressor
- Evil Activities
- Endymion
- Weapon X
- Mad dog & Anime
- The Playah
- Promo m.m

Så detta ska allt bli en trevlig varm dag.

Uppdaterar mer inom kort.
Fullständig lineup och hemsidan hittar ni här:
http://events.q-dance.nl/2009-06_13-juni_defqon1/

Trailern har ni här:
http://www.youtube.com/watch?v=z-w64rinp9k

Temalåten för årets fest.
Headhunterz - Scrap Attack (Official Defqon1 2009 Anthem) har ni här:
http://www.youtube.com/watch?v=hRYpGGRrNw0&feature=related

cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar