tisdag 30 juni 2009

Sensation Wicked Wonderland

"Ehm mm visst. Vänta på bara"


Ursäkta jag inte uppdaterat så snabbt.
Skulle uppdaterat i eftermiddags men drog på mig en förbannad öroninflammation. Gud så töntigt. Och var tvungen spendera hela kvällen på akuten. Ska rusa ner till stan igen snart och hämta ut mitt recept. Värdelöst. Kan ju inte ha inflammation nu när jag faktist ska åka till SENSATION WICKED WONDERLAND!
Japp, jag drar dit endå. Efter att lite vänner bestämt sig för att åka dit så ändrade jag mig.
Musiken tilltalar mig inte egentligen, Är inte så mycket för House, dance. Dock så hoppas jag på lite hårdare skit på morgonkvisten. Kan väl få deep trance eller Hard dance? Hard house iallafall.
Haha Lets see.
Åker på lördag morgon.

Om någon vill följa med så finns det fortfarande biljetter kvar till bussresan på hardstylers.dk
Till det fruktansvärda REA priset 900DKK eller 1200SEK. Tur och retur från malmö inkl Entrebiljett. Beställ din nu. FÖLJ MED MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar